Index librorum prohibitorum

ponedjeljak, 15.12.2008.

MUP = Milicija udara prolaznike

Jučer je u dnevniku Nove TV emitiran prilog o čovjeku kojeg je policija premlatila u, pogodite, centru Zagreba. Ukratko; vraćao se sa svadbe, u 1 ujutro ga je zaskočio napadač kod „bana Jelačića“, u obrani ga je svladao i pozvao policiju, ali... Napadač ga je optužio za napad, policajci su ga srušili na pod i brutalno premlatili (cipelarka, gaženje po prstima, slomljena ključna kost). Dok su mu spolni organi reda iskazivali nježnost, nesretniku je ukraden skupocjeni foto-aparat koji je odložio na pod. Poslije toga je priveden u postaju gdje je nagrađen prijavom za remećenje
javnog beda i mira.
Kad sam neki dan opisivao sličan događaj u kojem je policija očito pogriješila, čak je i uredništvo ovog portala to uzelo s rezervom jer cijela je priča zvučala prilično nevjerojatno. Drago mi je (ali ne zbog oštećenog) što je najnoviji incident potvrdio moje riječi - u centru Zagreba se provode represivne metode zastrašivanja. Takva koncentracija policajaca na jednome mjestu jednostavno ne daje nikakvih rezultata, a moguće je pretpostaviti da će takvih ispada biti što više.
Mene ne mogu zavarati da savjesno rade svoj posao samo zato što ovakvim kvotama moraju uvjeriti političare da su ulice ovog grada sigurne. Nisu sigurne ako smatram da mi prijeti opasnost od policije. I ne samo to. Kad sam svojedobno prijavio ličinku koja mi je prijetila vatrenim oružjem, u policiji (PU Črnomerec) su mi rekli da to nije ništa strašno. Dobio sam odgovor u stilu, ali vi još nemate rupu u čelu. Budući da nemam vatreno oružje, prijetnju pištoljem doživljavam prilično ozbiljno. Ali najzanimljivije mi je kad novinar primi prijeteći mail ili SMS odjednom skoče svi mogući odbori, udruge i zadruge, a kad se građaninu RH koji redovito plaća porez dogodi ista stvar nikoga nije briga. Čak ni policiju koja parazitira na mojoj plaći.
Sjetite se što sam vam rekao o centru grada neki dan i nemojte pružati otpor jer možda ste upravo vi sljedeći. Gospodarstvo na izdisaju uopće ne treba reanimirati kad se proračun može dobro napuniti ovakvim tempom privođenja nedužnih. Dobro nas kara Marko. Zar ne?

09:38 / Komentari (20) / Isprintaj / #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31